Am fost în Indonezia, pe aripile imaginaţiei

 

Am fost în Indonezia, pe aripile imaginaţiei şi ajutat de fotografiile şi de povestirile scriitorului Lucian Merişca.

O altă lume, asta ne-a descris prin cuvinte şi imagini Lucian. O ţară situată la unul din capetele lumii (până acolo se fac mai mult de 15 ore cu avionul), o ţară în care coexistă mai multe religii şi o grămadă de naţionalităţi. Ar fi multe impresii de împărtăşit aici despre această prezentare, dar nu cred că aş putea să o fac cu farmecul lui Lucian Merişca.

Sper că va scrie o carte despre această experienţă deosebită.

Am remarcat capitolul despre mancărurile deosebite din Indonezia. Practic acolo nu prea întâlneşti nimic din ceea ce vezi în România. Uneori mâncarea de acolo este atât de proaspătă încât trebuie să fii atent să nu-ţi fugă din farfurie. Lucian ne-a facut cadou şi câteva monstre din mâncărurile din zona respectivă. Vă asigur că am gustat şi până la acestă oră n-am păţit nimic!

Scrie un comentariu

Din categoria educatie, gastronomic

Lasă un răspuns

