Există un înger pentru fiecare

Viaţa e grea şi nu trebuie să vă spun eu asta, cu toţii o simţiţi pe propia piele zi de zi, ceas de ceas. Am simţit-o şi eu de mic şi o simt şi în prezent, poate acum mai mult decât în trecut. Dar oricât de grea a fost şi este viaţa am simţit că sunt ocrotit de forţe de neînteles. Am simţit aproape de mine îngerul protector care în momentele grele m-a cuprins cu aripile sale albe si mi-a dat puterea să continui…să mă ridic de jos şi să merg mai departe. Oriunde am fost, oriunde sunt şi acum când vă vorbesc, am avut lângă mine îngerul meu iubitor. Trebuie să ştiţi însă că îngerul nu se arată decât dacă ai încredere în forţa lui, dacă vrei cu adevărat să fii ajutat. E drept că nu poate fi văzut decât foarte rar, dar de simţit îl putem simţi totdeauna şi în special când suntem la nevoie. Când ni se pare că speranţa apune şi nu mai vedem viitorul din cauza întunericului, atunci apare lângă noi îngerul păzitor şi ne ia în braţele sale protectoare. E atât de bine în braţele îngerului şi parcă orice durere dispare ca un fum. Şi daca închizi ochii auzi muzica îngerilor cum coboară din înalt în sufletul tău.
Nu trebuie să căutaţi aiurea căldura îngerului protector, ea este în sufletul vostru. Trebuie numai să ştiţi s-o faceţi să iasă la suprafaţă. Şi asta nu vă poate învăţa nimeni cum să o faceţi. Voi singuri veţi descoperi cum să ajungeţi să rezonaţi cu îngerul vostru.

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

2 comentarii

Filed under literatura

2 responses to “Există un înger pentru fiecare

  1. EXISTA INGERI !!!!
    Doar pentru ca am uninger pazitor sunt astazi in viata!
    Doar pentru ca exista un inger pazitor am reusit sa ma reinventez cu limite mult mai apropiate, dar sunt aici!
    EXISTA INGERI PAZITORI !!!!

  2. După mult timp de când a fost scris acest mesaj, am ajuns şi eu să-l citesc. Susţin şi eu aceklaşi lucru. Există îngeri protectori. Le-am simţit prezenţa în preajma mea în mai multe rânduri, dar de trei ori foarte dur pentru a mă face să mă opresc din drumul meu spre pasul fatal. Le mulţumesc şi acum pentru că m-au ocrotit atunci, cu destul de mulţi ani în urmă.

Lasă un răspuns

