Învăţând să învăţ

E dimineaţă şi eu mă învăţ să mă trezesc. Deschid un ochi. Apoi îl deschid pe celălalt. E încă întuneric. Şi întunericul trebuie să-l învăţ. Urmează o parte dificilă. Trebuie să mă scol. E greu. Dar trebuie să mă învăţ şi cu asta. Pun un picior jos din pat. Mă odihnesc puţin. Îl pun şi pe al doilea. Pe covor. Mare noroc că nu am mai multe picioare! Dacă eram miriapod? Mă apuca amiaza până reuşeam să mă învăţ să mă scol din pat.

Mă ridic din pat. Iată că am mai învăţat ceva!

Dar câte încă mai am de învăţat ! Trebuie să învăţ să mă spăl. Să învăţ să mănânc micul dejun. Să învăţ să-mi fac pachet pentru serviciu.

Multe mai sunt de învăţat şi asta în fiecare zi.

Dar înainte de toate trebuie să învăţ să învăţ. După aceea e mult mai uşor. Oare?

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Scrie un comentariu

Din categoria literatura

Lasă un răspuns

