Lansare volum „Imigranţii” de Ioana Baetica Morpurgo

Ieri după amiază m-am învoit de la nevastă şi am mers la Librăria Avant Garde (din Iaşi, desigur) să particip la lansarea romanului „Imigranţii”. Sincer să fiu, deşi sunt conectat la mediul literar din România, nu auzisem până acum de Ioana Baetica Morpurgo. Ăsta a fost dealtfel şi motivul principal pentru care am ţinut să fiu prezent la lansare.

Deocamdată nu pot să vă zic prea multe despre carte pentru că nu am citit-o, am răsfoit-o numai puţin. După ce o voi citi am să vă povestesc, tot aici, despre ce face vorbire acest roman. Oricum, aşa cum se poate înţelege şi din titlu, este vorba despre mai mulţi emigranţi români ce îşi duc viaţa prin Anglia.

Scriitorul Liviu Antonesei a fost gazda care ne-a prezenta-o pe autoare şi ne-a vorbit puţin despre opera ei . A fost prezentă şi actriţa Andreea Stafie care, împreună cu autoarea, ne-a interpretat două fragmente din carte. Şi special am spus „interpretat”  pentru că nu a fost o simplă lectură. A fost ca o mică piesă de teatru, bazată pe textul din volumul în discuţie.

În concluzie a fost o intâlnire plăcută la care toată lumea prezentă s-a simţit bine. Pentru mine a fost şi mai plăcută pentru că m-am întâlnit cu această ocazie cu mai mulţi prieteni de pe Facebook, pasionaţi şi ei de literatură.

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

