Cu faţa către Univers

Stau cu faţa la Univers şi mă întreb: oare cât de mare este? O să-mi spuneţi că e infinit, că e fără sfârşit. Nu, nu reuşesc să înţeleg asta. Poate sunt eu tare de cap sau poate Universul e prea complex şi nu-l pot cuprinde. Am fost învăţaţi că toate pe lumea asta au un început şi un sfârşit. De ce Universul să fie altfel, că şi el face parte doar tot din lumea noastră? Mă uit la stelele de pe cer şi încerc să le număr. Niciodată nu am reuşit să le număr pe toate. Şi ele sunt fără număr. În faţa Universului de necuprins noi oamenii nu suntem decat nişte fire de praf. Dar nişte fire de praf care se gândesc din când în când la nemărginirea Universului! Sau poate este mărginit. Atunci apare alta întrebare: ce este dincolo?

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

