A fi sau a nu fi politician

De curând mi s-a propus să mă alătur unui partid. Nu spun care pentru că nu vreau să se interpreteze. Bineînţeles că n-am dat răspunsul pe loc. Am solicitat timp de gândire.

Mă gândesc şi acum dacă am stofă de politician. Dar cred că nu prea am. De fapt sunt chiar sigur. Păi un politician trebuie să fie în stare să mintă fără să clipească. Eu nu prea stau bine la capitolul ăsta. Nici la capitolul promisiuni deşarte nu stau prea bine. Mie îmi place să mă ţin de cuvânt când promit ceva.

Mi-aduc aminte de Spiridon Necşulescu din piesa de teatru „Titanic vals” şi parcă încep să-l înţeleg mai bine acum când s-ar părea că aş putea intra în politică. Cred ca şi eu le-aş spune potenţialilor alegători la fel ca şi acesta: „ Fraţilor, nu mă votaţi! Eu nu pot să vă promit nimic şi nu pot să vă mint!”.

Aşa că mai bine mă ţin departe de politică! Mai ales în condiţiile actuale de criză…

Dar vă întreb şi pe voi, onoraţii mei cititori, voi ce-aţi face în locul meu?

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under Politic

Lasă un răspuns

