Despre prietenii virtuali

Am auzit tot felul de discuţii despre prietenii pe care ţi-i faci pe net, aşa-numiţii prieteni virtuali. Cică să nu te bazezi pe ei pentru că în caz de nevoie dispar ca un fum, pentru că( nu-i aşa?) nu sunt adevăraţi.

De curând am putut să-mi verific şi eu prietenii de pe Facebook. Nu am facut-o special. Aveam nevoie de ajutorul lor pentru nişte concursuri la care am participat. Drept să vă spun, am rămas uimit de modul cum au sărit în ajutorul meu. Mulţi m-au încurajat cu mesaje de susţinere, ba chiar au mai adus şi prieteni de-ai lor care să mă susţină! Cu nepreţuitul lor ajutor am reuşit să câştig primul concurs. Câştigul e simbolic, o carte, dar pentru mine reprezintă foarte mult! Astăzi rămâne de văzut dacă voi câştiga şi al doilea  concurs, dar oricum am câştigat! Am câştigat nişte prieteni şi asta reprezintă mult mai mult decât un câştig la un concurs!

Vă mulţumesc,dragii mei prieteni virtuali! Sunteţi nişte prieteni ADEVĂRAŢI !

P.S.   Am câştigat şi al doilea concurs! De fapt a câştigat echipa ce este în jurul meu! Uraaaa! Suntem tari!

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

2 comentarii

Filed under social

2 responses to “Despre prietenii virtuali

  1. Pingback: Realități « Andra Pavel

    • Andra, eu ma bazez pe tine! Esti o prietena adevarata….chiar daca virtuala! Dar te astept la Iasi, cu cartea ta, la o lansare si cu ocazia asta nu vom mai fi virtuali…

Lasă un răspuns

