Căzut din Rai

Tocmai picasem şi eu. Din Rai. Un fel de înger căzut în dizgraţie. Adevărul este că greşisem teribil. Al dracului ce mai ţipa Dumnezeu! Doamne iartă-mă, că spun numai prostii! Da, aud şi acum în urechi strigătele de mânie ale Domnului. Voi nu ştiţi ce urât face la mânie. Se cutremură tot Raiul.
Chestia e ce fac eu acum? Am fost aruncat pe Pământ fără instrucţiuni şi zău că nu ştiu cum o să mă descurc. În Rai eram doar un ucenic care abia învăţa cum stă treaba pe acolo. Aveam şi un îndrumător care mă supraveghea ca să fac totul aşa cum trebuie. Cred că a încurcat-o şi el săracu’. Şi totul din cauza prostiei mele.
Oare nu-l trimit şi pe supraveghetor pe Pământ? Mă uit la cer. Nu se vede niciun semn că ar mai pica cineva din Rai. Ceva tot îmi pică, de la o pasăre ce zboară deasupra mea. Ce scârbos e pe Pământ! Ai parte numai de mizerii. Mă ridic din praful de pe drum şi-mi scutur hainele albe. Tot degeaba! Pantalonii s-au făcut din albi gri, la fel şi cămaşa. În timp ce stau şi-mi admir hainele, aud în spatele meu un răget ce parcă vine din Iad. Mă întorc repede şi văd un monstru albastru care ridică praful în jurul lui. Mă dau la o parte şi monstrul trece în viteză lăsându-mă în ceaţă. Ce naiba, Doamne iartă-mă, mai fu şi namila asta care era să mă înghită? Prost am mai fost de-am ajuns în halul ăsta! Trebuie să găsesc neapărat un îndrumător care să mă înveţe cum merg lucrurile pe Pământ. Da,dar trebuie să fie un mare înţelept ca să fie în stare să mă înveţe tot ce trebuie. Oare unde găsesc eu pe cineva care să mă ajute? Mă uit în jurul meu şi nu zăresc pe nimeni. E pustiu…Mă mai uit o dată la cer sperând că i se face milă de mine cuiva de acolo. Nu, deocamdată sunt toţi ocupaţi cu alte chestii.
Încep să-i înţeleg acum pe pământeni…

NOTA AUTORULUI: Acesta este doar începutul. Va urma un roman…cândva în viitor!

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

2 comentarii

Filed under literatura

2 responses to “Căzut din Rai

  1. imi place cum incepe, felicitari! Astept sa se transforme in roman.

Lasă un răspuns

