Nebunii sălbatici ai străzilor noastre peticite

Astazi dimineaţă m-am trezit mai devreme pentru că aveam de făcut un drum înainte să ajung la serviciu (eu sâmbăta, am/n-am treabă, mă duc la serviciu). În timp ce trebăluiam prin bucătărie, am auzit un zgomot de motor ambalat, scârţâit de roţi şi o bufnitură în final. O bufnitură groaznică! Drept să vă spun mi-a cam sărit inima din locaşul ei, având în vedere că am şi eu maşina parcată pe stradă …chiar în zona de unde se auzise bufnitura. M-am uitat imediat pe geamul de la bucătărie dar n-am văzut nimic din cauza copacilor şi arbuştilor de pe spaţiul verde de lângă bloc. Mi-am schimbat locaţia şi unghiul de vedere şi atunci am văzut maşinile vecinilor mei băgate una-n-alta.    Iar mi-a    crescut   tensiunea         ( trebuie să recunosc,  funcţionez la tensiune înaltă- adică sunt hipertensiv). Am tras repede nişte haine pe mine şi am coborât în spatele blocului.

Ajung la maşina mea şi constat cu uşurare că este neatinsă. Când îmi mut privirea cu un metru jumate’ mai încolo, văd automobilul vecinului de la parter aranjat în ultimul hal. Sun la uşa vecinului să-i anunţ „bucuria”. Mergem iar la locul accidentului, unde proprietarul maşinii se ia cu mâinele de cap. Toată partea stângă e facută praf, inclusiv roata din faţă care a fost mutată aproape de mijlocul maşinii. În timp ce adună bucăţile de maşină, vecinul descoperă şi un număr de înmatriculare.

– Dar ăsta nu-i al meu, zice el.

Se pare că era al făptaşului care fugise de la locul faptei. De ce oare?

Eu n-am mai putut să stau, am plecat în treburile mele. Pe drum mă gândeam însă la inconştienţa multora dintre cei aflaţi la volan. Cine o să-i mai oprească dacă efectivele poliţiei se tot împuţinează?

Îmi amintesc că de multe ori, seara/noaptea, văd cum opresc maşini pe strada din spatele blocului meu şi cei dinăuntru se pun pe ascultat manele şi pe băut(bere, tarie şi ce mai gasesc şi ei). Bea inclusiv şoferul şi apoi se urcă la volan. Să vă mai spun cu ce viteză decolează apoi pe stradă?

Rămâne întrebarea: „Cine îi opreşte pe aceşti nebuni sălbatici ai oraşelor noastre?”.

Mă aude cineva?

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Scrie un comentariu

Din categoria social

Lasă un răspuns

