Ne întoarcem de unde am plecat

Facem noi ce facem, ne agităm, ne reformăm de nu mai ştim ce-i cu noi dar, în cele din urmă, ne întoarcem de unde am plecat. Cred că aţi văzut tabloul cu Elena Udrea şi Pinalti de la Neamţ. Mie personal mi s-a făcut rău când l-am văzut. De la stomac.

          Se pare că cei aflaţi la putere vor să creeze o nouă Epocă de Aur, mai grozavă decât aceea a lui Ceauşescu. Se vor veşnici la putere împreună cu prietenii şi rudele lor. Să nu uite că şi Ceauşescu se credea veşnic, puternic ancorat la putere şi totuşi a păţit-o până la urmă. Poporul nostru e răbdător ( unii zic că e prost), dar şi răbdarea are o limită.

          Da, istoria se repetă…în toate sensurile!

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

1 comentariu

Filed under Politic

One response to “Ne întoarcem de unde am plecat

  1. I se vede lui tanti udrea luminita de la capatul tunelului 🙂 ADICA ZERO !

Lasă un răspuns

