Prostia care ne omoară

Urmăream ştirile din dimineaţa asta, pe un post TV de actualităţi, şi constatam că multă prostie mai e în lumea asta!

Două ştiri mi-au atras atenţia  în mod deosebit: una din România şi alta din Statele Unite.

Cea din România făcea referire la o trecere la nivel cu calea ferată de pe un drum naţional, unde Poliţia dă amenzi şoferilor care nu opresc să se asigure. Veţi spune că este foarte normal ca oamenii  imputerniciti să dea sancţiuni pentru această abatere. Problema este că respectiva linie de tren este abandonată de mai mult de patru ani. Pe acolo nu mai trece niciun tren şi toată lumea ştie asta, inclusiv Poliţia. Şi totuşi poliţiştii continuă să împartă sancţiuni. Eu am zis că e o mare prostie. Dar dacă este altceva…

În alt colţ al mapamondului (o să ziceţi că Pământul e rotund, unde văd eu colţuri), undeva prin America, nişte cercetători au descoperit că ciorile ţin minte feţele oamenilor care le sunt prieteni, dar şi a acelora care le sunt duşmani. De aici le-a venit ideea că ar putea folosi aceste păsări să depisteze teroriştii cei mai căutati . Vor fi deci spioni înaripaţi şi, mai ales, sub acoperire. Şi ce acoperire mai bună poate fi decât aceea de cioară! Încă o prostie zic eu, dar poate că este altceva…

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

3 comentarii

Filed under social

3 responses to “Prostia care ne omoară

  1. va rog tare tare mult sa nu mai folositi expresia oamenii legii. sunteti un om educat. daca nu credeti ca am dreptate, ignorati-ma!

    • Nu va ignor. Am corectat.

      • legea e a lor, de partea lor, a noastra e doar contributia la leafa lor, a tuturor, sa ii cinstim, merita pe banii nostri, sa se inmulteasca, sa ceara sa le spunme domnule sau popular „sefule”, altceva as fi vrut sa scriu dar termenii aia poate nu-si avea rostul. sanatate

Lasă un răspuns

