PSD-ul a bătut PDL-ul

Opoziţia a învins Puterea! Nu vă agitaţi, n-au fost alegeri. A fost numai un concurs de şah. PSD-ul a dat şah mat PDL-ului. Văd că la sportul minţii Opoziţia stă bine. În practica politică stă mai prost. Până la urmă alegerile vor arăta cine stă mai bine, dar Alianţa PSD-PNL-PC nu stă prea bine, indiferent ce arată diferitele sondaje de opinie.

Drept să vă spun, pe mine nu m-a convins nici Puterea, dar nici Opoziţia. Am ajuns să mă întreb şi eu ca cetăţeanul turmentat din „O scrisoare pierdută”: Eu cu cine să mai votez? (am adaptat puţin întrebarea).

În rest totul este O.K. şi la vară va fi cald! Al dracului de cald…

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Scrie un comentariu

Din categoria Politic, sport

Lasă un răspuns

