Sunt un pic ameţit

Probabil că titlul acestui text vă nedumereşte puţin (sau chiar mai mult). Poate credeţi că am băut cam mult şi de aceea sunt ameţit. Vă spun sincer că am băut un pahar de vin la masa, dar nu de aceea sunt cam ameţit. M-au ameţit ştirile pe care le-am citit pe net sau pe care le-am văzut la televizor. Una din ştiri este că Standard&Poor’s a modificat ratingul economiei americane. Mai exact agentia de rating a modificat perspectiva calificării economiei americane de la „stabilă” la „negativă”, asta în legătură cu nivelul mare al datoriei SUA. Unii vor spune că ce importanţă are pentru noi românii ce se întâmplă la mii de kilometri de ţara noastră, dar să nu uităm că suntem într-un proces de globalizare care face ca ceea ce se întâmplă într-un colţ al globului să influenţeze şi pe cei din celălalt colţ al planetei.  Alte ştiri care mă ameţesc se referă la criza alimentară care se estimează că ne va lovi în curând ( unii spun că deja a început). Se pare că alimentele se împuţinează şi în curând ne vom bate pentru o bucată de pâine. Deja am auzit, tot la ştiri, că s-au tras focuri de armă în unele zone din România. Se pare că nu erau lupte pentru mâncare, dar e posibil să asistăm în viitor şi la aşa ceva. E normal ca auzind astfel de ştiri să fiu puţin ameţit…dar asta este doar prima fază.

Probail că în curând nu voi mai fi ameţit, voi fi de-a dreptul îngrozit!

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under economic

Lasă un răspuns

