Ştirile de week-end

Azi, fiind week-end şi fiind la serviciu, mi-am aruncat ochii pe ştirile zilei. Ştirea numărul 1 este legată de de peripeţiile Monicăi Columbeanu în încercarea de a-şi recupera fetiţa. Cred că întreaga Românie stă cu sufletul la gură să afle cum se desfăşoară această telenovelă. Alte ştiri: un nou cutremur în Japonia (dar asta nu-i ceva neobişnuit), accident grav pe DN 1( tot un fapt divers banal, din păcate), razii ale inspectorilor sanitari în pieţele din capitală (e sezonul că se apropie Paştele), mai aflăm cu ce se mai încalţă doamna Udrea când merge pe la ţară şi suntem informaţi despre un bloc din Maramureş care s-a prăbuşit (la noi nici nu-i nevoie de cutremur, casele se dărâmă singure). O altă ştire vine de la F.M.I. care dă România de exemplu , cică noi am aplicat cel mai bine reformele şi suntem ca şi ieşiţi din criză. Unde am mai auzit eu chestia asta? Aaaa, la domnul prim-ministru. Dar nu ştiu cum se face că eu personal nu prea simt că am ieşit din criză. Oare sunt eu un pic nesimţit?

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

