Ne place la spital

Afirmaţia de mai sus mi-a fost inspirată de către domnul ministru al sănătăţii (sau al bolii) care a afirmat că spitalele ar fi pline din cauza pacienţilor care au o adevărată plăcere să se interneze. Suntem pe un loc fruntaş în Europa la numărul de internări (pe locul doi mai precis). Eu zic că suntem un popor bolnav şi de aceea este nevoie de atâtea internări. Pe de altă parte cabinetele medicilor de familie sunt slab dotate, asta ca să nu zic că sunt practic fără dotări, şi nu pot face investigaţii sau tratamente prea complexe. De aceea sunt necesare internari chiar pentru niste simple analize, care în alte ţări sunt făcute de către medicii de familie. Poate sunt şi exagerări ale unor medici, dar este clar că suntem un popor de bolnavi. Cine este de vină pentru bolile noastre? Răspunsul e simplu (aparent cel puţin): sistemul este de vină, atât sistemul actual dar şi sistemul comunist, pentru că problemele din domeniul sănătăţii sunt moştenite dinainte de Revoluţie.

Acum vă rog să mă scuzaţi, mă pregătesc să-mi fac concediul la spital. Domnul ministru al sănătăţii mi-a dat ideea!

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under sănătate

Lasă un răspuns

