Şi totuşi extratereştrii există

O să mă întrebaţi pe ce mă bazez când afirm ceea ce scrie în titlu. Am să vă răspund că mă bazez pe documentele recent date publicităţii de F.B.I. Se pare că cei care vorbeau de cazul Roswell au avut dreptate. Au existat trei farfurii zburătoare care au aterizat (de nevoie se pare) în deşertul New Mexico. În interiorul acestor O.Z.N.-uri au fost gasiţi mai mulţi extratereştri morţi. Aşadar adevărul a ieşit la iveală, chiar dacă guvernele americane au încercat să ţină secret acest lucru. Este clar că extratereştrii există (sincer să fiu, eu nu m-am îndoit niciodată de existenţa lor) şi, mai mult decât  atât, se pare că ne şi vizitează.

Părerea mea ( şi nu numai)este că anumite cercuri sunt în contact de mult timp cu civilizaţii extraterestre, dar ţin strict secret acest lucru. Se pare că anumite tehnologii extraterestre au fost adaptate la nevoile pământenilor, aşa putându-se explica dezvoltarea ştiinţifică şi tehnică fără precedent din ultimele decenii. Probabil că adevărul va ieşi până la urmă la suprafaţă şi sper să mai trăiesc până atunci.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

