Pericolul vine din cer

De vreo două zile mă uit mai des în sus, nu la tavan …la cer. Nu aştept să aterizeze extratereştrii şi nici măcar nu aştept aviaţia libiană să vină să ne pedepsească pentru că luptăm (vorba vine) contra lor. Mă uit după două ameninţări anunţate de presa scrisă şi audio-vizuală. Dar să le luăm metodic.

Prima ameninţare ar fi norul radioactiv din Japonia care trebuie să ajungă, dacă n-a ajuns deja, în Romania. Am observat că autorităţile ne asigură că nu e de fapt niciun pericol. Ne-au mai asigurat ele că nu vom intra în criză şi-am intrat până la gât. Aşa că nu mai am încredere în ceea ce ne spun factorii de decizie. Probabil că nici nu vom afla că am fost iradiaţi, eventual se va descoperi la autopsie.

O a doua ameniţare este gaura din stratul de ozon. De parcă nu ne-ar fi de ajuns găurile din asfaltul străzilor sau găurile din portofele. Nu ştiu cum se face dar s-au îngrămădit toate necazurile pe capul nostru. Şi unde mai pui că divorţează Pepe de Oana sau viceversa…că nici nu mai ştiu.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

