A ieşi sau a nu ieşi din criză?

A ieşi sau a nu ieşi din criză?- aceasta-i întrebarea.

Premierul şi F.M.I.-ul ne spun că anul ăsta (chiar de 1 aprilie, mai exact) începem să ieşim din criză. Semnele ieşirii sunt evidente, spun ei, aşa că trebuie să fim foarte atenţi ca nu cumva să pierdem momentul ieşirii din criză.  Eu mi-am luat măsuri imediat şi stau cât mai aproape de fereastră pentru a nu pierde spectacolul ieşirii din criză.Deşi domnul Franks de la F.M.I. mi-a cam tăiat din elan când a spus că noi oamenii de rând nu vom simţi imediat ieşirea asta din recesiune, că va mai trece ceva timp până efectele vor ajunge şi în buzunarele noastre. Deocamdată, din ceea ce văd în jurul meu, criza încă îşi face de cap prin partea de Nord-Est a României (unde mă chinui să-mi duc existenţa) şi nu sunt semne de mai bine. Ba din contra chiar, văd că se închid firme, se dau oameni afară şi de la firmele care nu se închid, spaţiile comerciale pe care era bătaie acum doi ani stau goale şi nu le mai închiriază nimeni (chiar dacă sunt în buricul târgului). Se pare că trăim în două universuri paralele: unul este cel de la Bucureşti în care trăiesc guvernanţii şi ai lor si alt univers este cel al oamenilor obişnuiţi care vor ramâne în continuare în criză, indiferent de ceea ce se spune în capitală. Sigur că lucrurile trebuie cosmetizate , făcute să arate cât mai bine, pentru că se apropie alegerile. Că doar n-aţi vrea să rămână domnii(şi doamnele desigur) politicieni fără colegiu.Păi se poate, tocmai ei care luptă de la Revoluţie încoace?

Lasă un comentariu

Filed under economic, Politic

Lasă un răspuns

