Hello world!Salutare,tuturor!

Bine ati venit pe blogul meu!

De fapt „bine am venit” si eu pe blogul meu pentru ca sunt la prima aparitie pe aici.

Vreau sa adun aici toate gandurile mele (care pana acum erau raspandite pe alte bloguri sau forumuri)si sa interactionez cu cei ce sunt interesati de ceea ce scriu. Tot pe acest blog intentionez sa postez si fragmente din incercarile mele literare pentru a putea chinui si pe altii nu numai pe membrii familiei mele.Probabil ca nu va lipsi nici politica , dar nu va speriati , nu va fi in exces! Tin sa va anunt solemn ca nu intentionez sa intru in politica si nu candidez la nicio functie(publica sau mai putin publica). Cred ca sunt destui cei care au o mai mare pricepere sa ne faca viata un calvar asa ca nu e cazul sa va mai amarasc si eu candidand la vreun colegiu.

Acestea fiind zise si stiind ca „vorba lunga saracia omului” (desi nu sunt chiar asa convins de acest lucru) cred ca e timpul sa ne punem pe treaba.

Al vostru,

Iulianes 31

 

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Hello world!Salutare,tuturor!

  1. OSAKA

    Bine ati venit!
    Abia astept sa vad romanul dvs, l-ati promis ca-l faceti public.
    Doamne-ajuta!

  2. O sa apara in curand(va fi insa in rate).

Lasă un răspuns

